Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Tuesday, March 01, 2011

March 2011

Dear Blog,

1 March dah sampai...bulan March ni sangat special pada aku...bulan ni aku dilahirkan ..35 tahun yg lalu...cepat betul masa berlalukan...

Aku skrg ni dah mengandung 4++ months...ada lagi 5 months to go...tahun ni aku sekeluarga akan berpindah ke rumah baru..insya Allah dalam bulan ni kami akan dapat kunci rumah...lepas renovation sikit2, baru oleh pindah...mungkin dalam bulan 5 nanti...masa tu aku 6 bulan pregnant...tak tahu la mcm mana nak bawak perut..dengan nak pindah rumah sekali....

Alhamdulillah...maid yg aku dapat ni sangat rajin dan boleh diharap...hopefully dia nak lagi kerja dgn kami sekeluarga especially dgn baby yg bakal lahir nanti...insya Allah...


posted by liZaZmi at 11:28 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home