Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Wednesday, July 16, 2008

Boo...

Hi Blog,

Hari ni aku nak bercerita pasal Boo aku...


Masuk bulan ni, Boo dah berusia hampir 14 bulan..Boo dah boleh bertatih...berdiri sendiri pun dah boleh....Bila Boo dah berdiri, dia mula nak berlari...bukannya nak berjalan pelan2...nak terus berlari kekdahnyer...


Boo pun dah pandai panjat tangga...mengikut kata bibiknyer, dia dah boleh panjat tangga sampai tingkat atas...whooaaa...bahaya tu kalu tak pantau...aku suruh bibik jgn leka supervise Boo..silap hari bulan jatuh tangga, susah nanti...


Pagi tadi jari Boo tersepit kat pintu...menangis sekuat2nyer...kesian aku tgk...aku pun bubuh minyak angin kat jari2 dia.....and said "Bad Door...Bad Door!" sambil2 tangan aku buat2 pukul pintu tu...dia senyum jer...paham la tu agaknyer..


Boo sekarang ni dah pandai amik hati...dah pandai berebut2 dgn abang2 dia..dah pandai gaduh ngan bapak dia berebut henpon...iskh...anak dara aku ni...geram betol!!



Boo dengan Auntie Azlin



posted by liZaZmi at 10:03 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home