Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Monday, June 16, 2008

Kerastangan

Hi Blog,

Bebaru ni anak2 aku ada buat kerastangan sempena Mother's Day..and Father's Day..


Kerastangan de boys..


Abang buat card and tulis yg dia sayang kat Mama...Adik plak buat kad pastu cop tangan dia atas kad tu pakai water color warna biru...kat bawah ni ada la gambar2 kad yg diorg buat untuk aku...



Ini dari adik untuk Mama



Ini signature Adik


Untuk Father's Day plak, si Abang lukis gambar orang dan kereta atas kad tu..tapi aku nampak cam ultraman...hehe..pastu dia tulis " I love U Papa"...Suami aku nampak very de touching..mungkin dia tak sangka yg anak dia akan bagi kad kat dia...hehehehe..Adik plak buat kad tapi tulisan atas kad tu mcm cikgu dia yg buatkan..tapi tak kisah la...as long as the thought that counts...

Ini kad dari Abang untuk Papa



Adik and his card



Ni mcm tulisan cikgu Adik..


Pandai betul anak2 aku express kasih sayang diorg kat kami, as the parents...love them so much!


Labels:



posted by liZaZmi at 2:25 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home