Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Monday, June 16, 2008

I'm in the news...

Hi Blog,

Semalam aku pi pejabat pos besar KL sbb nak pi amik duit rebate RM625 yg kerajaan bagi kat owner kereta bawah 2000cc...sehari sebelum tu, aku ingat nak pi la pejabat pos tapi bila tengok queue panjang sampai keluar, terus terbantut niat aku..tak sanggup nak berpanas semata2 nak amik duit RM625..


So semalam dengan semangat berkobar2, aku pun pi la..bila sampai, nampak lengang ajer pejabat pos...aku amik no..tak sampai seminit no dah kena panggil...dalam 5 minit dah dapat duit...masa nak keluar pejabat pos tu, ada reporter ni nak mintak kebenaran nak interbiu..aku pun ok jer...siap amik gambo lagi...hehehe...

So hari ni..aku belek2 paper...ada nama aku ngan cerita pasal duit rebate RM625 tu..glamer sekejap...hehehe.....walaupun cerita tak panjang mana dalam paper tu at least aku dah merasa la cam mana kena interbiu ngan reporter..terasa cam artis la plak..hahaha...jangan jeles ye orang itu (you know who you are) !!




Labels:



posted by liZaZmi at 2:08 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home