Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Wednesday, October 29, 2008

Is this a mid-life crisis??

Hi Blog,

Aku rasa aku tengah alami mid-life crisis..seriously...aku ada krisis dalam diri aku ni yg aku rasa susah aku nak luahkan secara verbal pada sesiapa pun...not even to my own husband...


I want a change in my life....in my career....in my social life...in my relationship with husband....in everything that I do...tapi susah nak change because of some conditions and limitations ....Aku rasa bosan dgn keadaan sekeliling.....Kat ofis, dapat boss yg tembel.....kat rumah plak, dapat suami jenis pendiam...bosan..bosan..bosan..

I just feel like running away from these things...run to a secluded place....just me...and do what I feel like doing....lepak kat pantai sambil baca novel..tengok sunset....sunrise...tidooo....ataupun pergi spa..............buat facial...........buat manicure..............buat pedicure.............urut satu badan..........waaaa...bestnyerrr!!!

Aku nak rasa satu hari tanpa apa2 komitmen.....tanpa apa2 tanggungjawab.....tanpa apa2 priorities....just me...me..and me.....aku nak satu hari utk diri aku sendiri..be me and do what i like to do....alangkah bahagianya waktu ni kalu aku boleh buat apa yg aku rasa nak buat tanpa rasa guilty or rasa takut2....






posted by liZaZmi at 5:23 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home