Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Tuesday, February 26, 2008

Word of today .."Promotion"

Hi Blog,

Hari ni aku dapat satu good and unexpected news...tadi ada meeting ngan boss...boss dok membebel la pasal company ni..pasal projek tu..projek ni..dia punya expectation..bla..bla..bla..(opss..not forgetting his jokes yg tak de sorang pun gelak...)..last sekali lepas dia punya speech yg panjang berjela tu, dia pun keluarkan surat ngan payslip...sblm dia hand over those letters, dia buat announcement..

"people yg got promoted are:- .....ME!! ...bla..bla.." i was really shocked...tak sangka betul..aku ingatkan aku punya salary adjusted jer..rupanya ada lagi berita yg menggembirakan..aku naik pangkat!!!!! alhamdulillah..setelah 7 tahun kerja kat sini akhirnya merasa jugak aku naik pangkat..this is my 2nd time and the best thing is that i don't have to go through interview session dgn boss...yippie..!!! tak de la kena kutuk segala dan kena soal soklan maut dgn boss.....hehehe...

aku rasa ni berkat rezeki anak2 aku..Terima Kasih ya Allah pada rezeki yg Engkau kurniakan pada aku dan juga keluarga aku...alhamdulillah...alhamdulillah..


p/s: abang, i beat you again..hehehe




posted by liZaZmi at 4:24 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home