Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Friday, February 22, 2008

The Many Faces of Hasif Naufal

Hi Blog,

Aku dok godek2 komputer ni..then stumbled upon pictures of my son..Hasif Naufal...Dia ni ada banyak idea nak buat aku sayang..kekadang tu suka jugak buat aku marah...something yg aku suka pasal anak aku sorang ni, dia kalu buat salah, mesti cakap "sorry mama..adik tak buat lagi"....siap ada adengan cium tangan aku...konon2 nak amik hati aku la...lagi satu yg aku observed tentang buat hati aku sorang ni, dia cepat jugak menangkap apa yg diajar....memory pun not bad...retention period tu lama...ahaks..

ni ada gambar2 dan aksi2 hasif naufal yg aku tak bley lupa...saboo jer la mak..






Labels:



posted by liZaZmi at 5:28 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home