Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Tuesday, February 19, 2008

What do I do today??

Hi Blog,

Hari ni adalah hari yg agak membosankan bagi aku kat opis ni..kerja buat masa ni tak banyak yg perlu disiapkan...aku baru selesai baca 3 jenis paper to kill the time that I have right now....Dah tak larat nak surf internet sbb aku tak tahu apa lagi yg aku interested nak tahu..


Boss plak hari ni satu minggu tak de kat opis...opismate plak sorang tu pi Singapore...tak de teman borak la pulak...adoi...mak bosan...mak bosan...

Semalam aku dah puas dok hack html code kat sini...lama dah aku tinggalkan html coding sejak university days...tetiba semalam syok plak dok godek2 coding ni...hehehe..aku cukup puas hati ngan new template...new view of my blog...mak suka..mak suka lagi... harap2 lepas ni aku jadi semakin terer ngan html coding..hehehe...

ni ada satu site yg mengajar basic html coding pada mereka2 yg newbie dan juga pada mereka2 yg dah lupa cam mana nak buat coding ...cam aku ler...hehehe

Sesape berminat, boleh click kat sini Davesite


posted by liZaZmi at 11:09 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home