Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Thursday, February 28, 2008

Sejarah tercipta...

Hi Blog,

Hari ni aku ada meeting kat Prai..disbbkan Abang soooooooooo busy with his works and can't spend his time utk aku, maka hari ni...sejarah telah tercipta...aku drive sorang2 dari rumah sampai la Prai...

Tak pernah dalam seumur hidup aku, aku drive jauh2....selama ni paling jauh pun lumut-kl-lumut...kalu long distance, maaf la,aku tak pernah drive..sorang2 pulak tu!!..

Masa lepas terowong menora tu, aku cuak betul...especially bila turun area berbukit...dah la hujan ...lori plak banyak giler...serammmm!!!

Bila dah sampai Prai, masalah lagi..aku tak reti nak pi opis kat Prai ni...nasib la ada kawan yg jadi penunjuk jalan...Thanks kak ida....kalu tidak, mau aku sesat sampai Butterworth...

Malu sih...kerja dah bertahun2 kat sini tapi tak pernahnyer sampai opis kat Prai ni...apa nak buat?? sblm ni tak de kepentingan kat opis prai ni...tapi kali ni no choice..have to go ....kalu tidak, kerja mau sangkut...

Sat lagi, aku nak check-in kat Hotel Pearl View..cuak giler ni...dok baca menda pelik2 kat internet...harap2 hotel ni tak de la menda misteri nusantara..Ya Allah..selamatkanlah aku..

I'm started missing my boys and my girl...maunyer malam ni aku "nyanyi syahdu" ni..

Labels:



posted by liZaZmi at 3:07 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home