Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Monday, December 10, 2007

Kebosanan tahan gaban..

Hi Blog,

Ari ni aku masih selsema dan batuk..hari ni jugak aku rasa bosan teramat...aku rasa mcm nk campak laptop aku ni dalam lombong..biar jadi tukun tiruan...seriously..aku rasa bosan sangat dgn hidup aku..especially my career life...pandang muka boss pun aku dah meluat, what more buat kerja2 yg harus aku selesaikan...arghhhh..sampai bila aku harus mcm ni???


Ko tahu apa yg aku nk sekarang?? aku nak duduk rumah..lepak ngan anak2 aku..main dgn diorg....bila boring, aku bawak anak2 aku keluar jalan2...window shopping...makan2..lepak2.. tengok wayang....alangkah bahagianya hidup ni kalu aku boleh buat apa yg aku nak buat sekarang..

Tak sabar nak tunggu 20hb ni sbb lepas 20hb aku nk cutiiiii..yap....aku cuti sampai tahun depan...biarkan boss yg buat kerja2 aku ni and he is such a ****... benci aku.....





Labels:



posted by liZaZmi at 2:12 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home