Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Tuesday, November 27, 2007

Haifa Nuwaira

Dear blog,

Presenting, newest addition to our family...

Finally...after 2 boys, a girl was born into the family....Memang aku tunggu2 kelahiran anak kali ni...Allah makbulkan doa aku ...Alhamdulillah..Thank you Allah Almighty..

Haifa maknanya "Gracefully slim".....setiap kali sebut nama Haifa, harapan aku sebagai ibu, Haifa menjadi seorang yg cantik...pandang tak jemu..

Nuwaira pulak maknanya "Api kecil yg bercahaya dan membakar"....harap besar esok menjadi org berguna pada agama, bangsa dan negara...

Setiap hari aku jadi tak sabar nak balik rumah..nak bermain dengan Haifa...Haifa seorang anak yg mudah dijaga...tak banyak ragam...suka senyum...especially time bangun tido...tak pernah lagi aku nampak Haifa bangun tido tanpa senyuman yg manis...

Whatever it is, Mama loves you so much!

Labels:



posted by liZaZmi at 2:54 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home