Hari Ini Dalam Kenangan...

Jadikan semalam sebagai pedoman, hari ini sebagai kenangan dan esok sebagai impian.....

Thursday, December 16, 2004

Intro....

Hi Blog,

Memula aku nak cerita mcm mana aku boleh ada blog sendiri...Aku browsed satu website ni..Mekar Ceria Wanita JIM yg "Berkongsi cita cita, rasa, pengalaman, denyut nadi perjuangan untuk mewarnai citra dan imej Wanita Islam yang Fundamental,Profesional & Kontemporary di abad milenium. " ...(http://wanitajimceria.blogspot.com) ...yg menghimpunkan permasalahan yg dihadapi oleh muslimin yg memang menjadi minat aku.. especially ilmu yg boleh menambahkan pengetahuan ... sambil baca2 posting ni, aku nampak le tulisan "BLOG"... aku wonder, apa menda la blog ni...searched website blog.....So here I am...scribbling, babling, writing about my views, my feeling, my stories...etc...

Aku rasa kena intro sikit mengenai diri aku.....Aku, isteri pada Azmi...Anak kepada Mohamad dan Siti Jeleha...Ibu pada Haziq Nuqman dan Hasif Naufal...

Pekerjaan aku sebagai seorang jurutera, telah membawaku ke daerah yg simple ini... mencari nafkah di negeri Perak, sementara suami pula di Kuala Lumpur...Anak2 tinggal dgn aku bersama seorang pembantu rumah yg amat aku hargai..

Dunia pekerjaanku dikelilingi majoritinya kaum Adam tapi tidak bermakna aku biarkan diri aku senang2 kena buli dgn mereka....Cabaran, kadang2 menjerihkan dan 'boleh-keluar-air-mata-punya-kalu-tak tahan' tapi dgn semangat "power puff girls!!!!", aku harungi jua....Girls Power!! :)

So..that's about it...Till then...

Labels:



posted by liZaZmi at 4:10 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home